Thursday 19 May 2011

sorry ah aku tak perfect

well hello lamanya tak bukak benda alah haram jadah ni haha. To be honest aku study ah broo exam week broo cehhh bendaaaa hahaha. Weh exam midterm tak nak lama lagi ke doh -.- aku rasa mcm dah setahun exam tak habis-habis doh haha pedon gila. Exam lama gila smpai malas doh nak study lantak ah en midterm je en buat lekss je. cehhh aku cakap mcm happy bebeno yedak? dunia ni xdelah sehappy mana, there is up and down in it yedak? ceh cakap sorang lagi. xpela siapa je pun nk denga en sorry ah xde someone nk ckp2 en ceh benda haha emo sikit. aku rasa rmai dah tau kot cerita ni. ada budak klang ni add aku xD.haha cerita ni mmg best ah rmai gak ah yang tertipu. nama dia natasha dia add aku dia bagi la gamba.hot gila shiallll
sorry ah budak klang dressing mmg mcmni :/

haha budak klang sangat xD. gemma or princess tamina hot gila shial. dia ada bbm aku haritu cakap nak mintak couple tapi aku tak nak la ckp spm dlu nnt lepas spm tgk la mcm mana.dia nangis, tp dia cakap dia still tunggu aku walau apa cara sekali pun.aku pun berat hati nak tengok dia mcmtu en, so mcm aku pun couple je la dengan die en. hahaha benda dongeng soghang. sorry la aku xde someone nk ckp2 mmg la mcmni :/



4 comments:

  1. natasha lah nama dia.natasha binti mat dol.yelaaa baru couple semalam edy

    ReplyDelete
  2. oh anak pak cik mat dol ke.uu couple semalam?kau percaye ke dia ni.haritu aku nampak dia mesra alam gila dengan org lain

    ReplyDelete
  3. yela pakcik mat dol yang istri dia jual popia dekat kl central tu.dia yang mintak doh.aku percaya la dude.entala aku kena take slow slow lah en sebab someone yang aku pena suka main2 perut en.sorry ah xde org nak main2 perut aku en edy

    ReplyDelete