Saturday 23 April 2011

It was only just a dreammm

Lama dah tak tulis dekat sini.haha busy with schools and life ah definitely life.sorry ah aku tak perfect online selalu tulis blog selalu siapa je nak baca pun ceh haha. Kelmarin en best jugak lah, a bitter sweet memory. yang bitter nye yang pasal tu lah, ceh macam orang tau tu apa xD. Just trying to not to think about her is hard, and miss her a lot, sedih gak ah khamis tu tp cover macho haha tp semua yang berlaku ada hikmahnya kan, we still friends, and I dont know how not to care about her. Xpelah kan as ling as she is happy, im happy. Like Justin Bieber said when you smile, I show my middle finger cehhh haha. When you smile, I smile (trying to smile actually). Haha dala xnak emo, speaking of bieber aku gi jb concert haritu, hari khamis lak mmg pandai jb pilih time kalau tak aku menonggeng sedih dekat rumah haha bolela release stress jerit-jerit macam gila, loncat-loncat macam gila jugak senang cerita time concert tu aku release stress gila punya ah mmg jb memahami isi hati aku sebab tu la dia buat hari khamis cehh, tapi concert dia bapak sekejap macam 1 jan suku je, dia pun banyak lip sing tp best gak ah, at least aku tak baring denga lagu bruno mars talking to the moon sedih sorang-sorang haha xD. Sorry ah xde pictures sangat gune hp je mane taknye haha. Tu jela nak cerite, lifes tough but we must move on kan, and tittle post ni haram jadah xde kene mengena haha tp xpela. So its hard to move on but i have to, but she is worth fighting for and she really is more than words. Siapa tah tanya aku bila nak update blog siapa tah baca xD.
dalam kenangan ejeh

No comments:

Post a Comment