Sunday 22 May 2011

well yesterday was fun :D

semalam busy gila siot..pagi2 dah kene bangun awal ma bangunkan en
ma: ketuk2 weh bangun lah gile kau ni macam anak dara sial! (ceh padehal ma aku mana cakap mcmni xD)
ma :bangun kim gi makan
kim: yelah
ma: dah bangun lum ni?
kim: hmmmmmmmm
ma: bangunkan akak skali
kim: hmmmmmmm
5 minutes later...
ma: dah mandi lum?
kim: ya Allah maaaaa
padehal cerita ni pintu still tutup lagi haha.mak aku cakap dari lua pintu aku tengah baring lagi xD.
okey lepas pegi makan lepak2 jap,then gi rumah nenek.gi rumah nenek lepak2 jap minum kopi hang tuah perrgghh layan haha,then off shoot pegi ikea.dekat ikea macam mana tak gilanya akak and ma rambang mata siot haha borong mcm beli bundle haaa kau haha.kaki macam nak patah haah.sebaik ada amoi2 hot yang pakai skirt lagi pendek dari boxer aku so hihi haha gatal gila xD.perut jangan cerite ah dia buat beatbox ah.tp cafe ikea under renovation mcm siot kene lah pegi the curve makan.the curve pun the curve lah then gi pelahap makan macam gila tak makan setahun tak ingat dunia.then balik gi rumah nenek lagi haha sebab cousin ada, maksu ada watlek ah ramai2.10 kali jumpa nenek aku,smpai nenek aku dah bosan dah ceiii.after that lepak2 lagi smpai pukul 10.45 balik.then hasif call ajak teman gi makan hotstation lapaq gilaq habaq mai.ceq pun on jaq ceh penang bapuk -.-.gila siot penat2 pun lek je cerita macam dah habis exam en haha.tp dalam2 keseronokan ada jugak downside dia.dalam hati siapa yang tahu kan haha.

No comments:

Post a Comment